Prodloužené záruky a pojištění produktů

S pořízením nového zařízení Vám nabízíme možnost sjednání dodatečného PRODLOUŽENÍ ZÁRUKY či POJIŠTĚNÍ NÁHODNÉHO POŠKOZENÍ A ODCIZENÍ výrobku. Všeobecné pojištění PRODLOUŽENÉ "ZÁRUKY" a „POJIŠTĚNÍ NÁHODNÉHO POŠKOZENÍ A ODCIZENÍ“ Vám poskytujeme ve spolupráci se společností AWP P&C Česká republika. Pro vybrané produkty Sony nabízíme možnost sjednání „PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY SONY“. Oba produkty jdou samozřejmě kombinovat. Tyto produkty jsou službami třetích stran, společnost ellex gk, s r.o. je pouze zprostředkovatelem a konečná smlouva je uzavírána mezi Kupujícím a Poskytovatelem služby. V dalším textu Vás informujeme o vlastnostech a rozsahu jednotlivých služeb, plnění a o způsobu zpracování vašich osobních údajů při jejich sjednávání.

Před nákupem služby je vždy nezbytné důkladně si přečíst Všeobecné pojistné obchodní podmínky.

Informace o nakládání s osobními údaji:

Prodloužená záruka i Pojištění náhodného poškození a odcizení jsou službami externích partnerů prodávajícího a to společnosti AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby patřící do skupiny Allianz SE, nebo společnosti Sony Europe B.V., Organizační složka, Sony Central and Southeast Europe (Czech).

V případě, že máte o tyto službu zájem, je možné o jejich sjednání požádat prodávajícího, který ji následně Vaším jménem s pojistitelem uzavře a veškeré dokumenty Vám zašle či předá spolu se zakoupeným produktem.

Společnost ellex gk, s.r.o. jako prodávající je pouze zprostředkovatelem pro uzavření pojistné smlouvy (zpracovatelem osobních údajů). Jako zpracovatel má se správcem uzavřenu smlouvu o ochraně a zpracování osobních údajů, případně Vás před jejím uzavřením požádá o souhlas se zpracováním a předáním Vašich osobních údajů. Veškeré údaje jsou ukládány prostřednictvím webových rozhraní jednotlivých poskytovatelů služeb (správců o.ú.). U prodejce (zpracovatele) jsou požadované kopie údajů uloženy po dobu trvání smlouvy a to pouze pro případnou kontrolu správnosti zadaných informací. Po dobu archivace jsou údaje zabezpečeny proti zneužití. Po uplynutí platnosti smlouvy jsou údaje skartovány. Pokud máte ke zpracování údajů na straně prodejce jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na obchod@ellexgk.cz.

Identifikace zpracovatele: ellex gk, s.r.o., České Vrbné 2360, 370 11 České Budějovice, IČ: 63910322
 
Allianz Assistance

Pojištění prodloužené záruky, náhodného poškození a odcizení a pojištění mobilních zařízení.

Informace o pojistiteli

Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra.
 
Pojištění prodloužené záruky (PPZ)
Férové pojištění prodloužené záruky až na 5 let

Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích v souvislosti s jejich provozním opotřebením roste. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás případných problémů s pozáručním servisem zbaví.

Klíčové vlastnosti PPZ:

  • Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako zákonná záruka výrobce.
  • Plynule navazuje na zákonnou záruku.
  • Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců.
  • Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
  • Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
  • Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
  • V případě neopravitelnosti výrobku za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.

Jednoduché hlášení výskytu závady

V případě, že se v průběhu PPZ vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Opravíme či vyměníme za nový

V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů a dopravíme Vám jej až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.

Bez amortizace a spoluúčasti

Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte, neboť je kompletně hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.

100% záruka vrácení peněz

V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.

Převod pojištění

Pokud se rozhodnete spotřebič prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.

Související dokumenty:

 
Pojištění náhodného poškození a odcizení (PNPO)

Ochraňte svoje zařízení až na 2 roky

Lehké zavadění o kabel a notebook letí ze stolu dolů, tlačenice v autobuse, po které zmizel z Vaší tašky fotoaparát. Tyto malé chvilky nepozornosti či nešikovnosti Vás mohou snadno připravit o zařízení za mnoho tisíc korun. Pojištění náhodného poškození a odcizení (PNPO) dokáže následky těchto nemilých okamžiků zmírnit.

Klíčové vlastnosti PNPO:

  • Kryje případy náhodného poškození přístroje a jeho odcizení.
  • Platí ihned po zakoupení přístroje.
  • K dispozici ve variantách na 1 nebo 2 roky.
  • Zaplatíme za Vás náklady na opravu (až do výše pořizovací ceny přístroje).
  • V případě, že je přístroj neopravitelný či odcizený, za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj se srovnatelnými parametry (až do výše pořizovací ceny toho původního).
  • Spoluúčast 15% z výše plnění v 1. roce a 25% v druhém roce trvání pojištění.

Jednoduché hlášení škody

V případě, že se v průběhu PNPO dojde k náhodnému poškození nebo odcizení zařízení, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Oprava nebo výměna za nový

Je-li poškozené zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů a zařízení Vám bude vyměněno za zcela nové. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.

Vše zařídíme za Vás

Opravený, případně vyměněný výrobek dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nový výrobek platí pojišťovna přímo výrobci či servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.

100% záruka vrácení peněz

V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.

Co Vám pojištění ochrání a co už ne

Pojištění kryje: pád; vniknutí kapaliny do elektronických částí; mechanické poškození (i dětmi a zvířaty); loupež za použití nebo pohrůžky násilí; krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru.

Nevztahuje se na: úmyslné poškození výrobku; kosmetické vady, které nemají vliv na funkci; odcizení výrobku, který byl volně odložený; odcizení z auta, pokud byl zvenčí vidět; odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR.

Související dokumenty:

 
Pojištění mobilních zařízení (PMZ)

Jistota pro Vaše zařízení i data

Doba „nezničitelných“ tlačítkových telefonů je dávno pryč. Incident končící prasklým displejem telefonu zažil už na vlastní kůži každý druhý uživatel. Bohužel vyměnit prasklý displej je dnes často stejně nákladné jako pořízení nového telefonu. Daleko větší škody pak může napáchat krádež telefonu spojená s případným zneužitím Vašich dat. Pojištění mobilního telefonu nepříjemným situacím nezabrání, ale dokáže si poradit s jejich následky.

Klíčové vlastnosti PMZ:

  • Kryje případy náhodného poškození či odcizení.
  • Platí ihned po zakoupení přístroje.
  • Zahrnuje ochranu proti zneužití dat či volacího času.
  • Kryje rozbití displeje či dotykové části následkem pádu.

Jednoduché hlášení škody

V případě, že v průběhu pojištění dojde k náhodnému poškození nebo odcizení přístroje, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz, nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Nízká spoluúčast a amortizace

Hodnota mobilních zařízení, podobně jako většiny ostatní elektroniky, po nákupu rapidně každý měsíc klesá. V rámci PMZ však od nás - v případě zcizení či poškození Vašeho zařízení - i po dvou letech získáte více než polovinu jeho původní hodnoty, a to při spoluúčasti pouhých 10%.

Oprava nebo výměna za nový

Je-li zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů a zařízení Vám bude vyměněno za zcela nové. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.

100% záruka vrácení peněz

V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně, a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.

Vše zařídíme za Vás

Opravené, případně vyměněné mobilní zařízení dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nové zařízení platí pojišťovna přímo výrobci či servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.

Co Vám pojištění ochrání a co už ne

Pojištění kryje: pád; vniknutí kapaliny do elektronických částí; mechanické poškození (i dětmi a zvířaty); loupež za použití nebo pohrůžky násilí; krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru; prasklý displej.

Nevztahuje se na: úmyslné poškození výrobku; kosmetické vady, které nemají vliv na funkci; odcizení výrobku, který byl volně odložený; odcizení z auta, pokud byl zvenčí vidět; odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR.

Související dokumenty:

 
 
Sony - prodloužená záruka

Informace o poskytovateli

PRODLOUŽENOU ZÁRUKU na produkty Sony Vám poskytuje společnost Sony Europe B.V., Organizační složka, Sony Central and Southeast Europe (Czech).

Co je Prodloužená záruka Sony, co obsahuje a kdo si ji může zakoupit?

Zakoupením služby si můžete prodloužit "záruční dobu" výrobku o dalších 12, 24 nebo 36 měsíců.
Tato služba nemá vliv na zákonná práva spotřebitele a začne platit následující den po ukončení zákonné doby odpovědnosti za vady dle příslušných ustanovení NOZ. Nejedná se o prodloužení této doby ani smluvní záruku za jakost, ale o následné "pojištění" funkčnosti výrobku.
Výrobce se zavazuje, že ponese náklady na opravu produktu včetně jeho součástí a nákladů na práci po dobu trvání prodloužené záruky. V případě, že se nepodaří získat náhradní díly na opravu, případně je cena opravy neekonomická, může Sony rozhodnout o výměně výrobku za nový produkt nebo produkt se stejnými či podobnými parametry. V případě, že bude výrobek vyměněn za nový, nevyčerpaná část "záruky" bude převedena na vyměněný výrobek.
Služba se nevztahuje na pravidelnou údržbu či opravu v důsledku běžného opotřebení, spotřební materiál, poškození způsobená používáním v rozporu s běžným způsobem, nesprávným použitím, nakažením virem, použitím nesprávného příslušenství, oprav či úprav mimo autorizovanou síť opraven, nedbalosti či nehody a další. Přesný výčet výjimek z plnění prodloužené záruky je obsahem všeobecných obchodních podmínek.
Službu je možné sjednat pouze na vybrané výrobky Sony a to pouze soukromá osoba k vlastnímu užití, ne k podnikatelské činnosti.
Pojistné plnění může být poskytnuto pouze na území České republiky.

Co dělat, když přístroj nefunguje?

V případě, že se v průběhu platnosti produktu Prodloužená záruka (tedy po skončení zákonné záruční doby) objeví závada na přístroji, postupujte stejným způsobem jako v zákonné záruční době. K reklamaci (do prodejny prodávajícího, případně autorizovaného servisu Sony) spolu s výrobkem a originálním prodejním dokladem přineste i smlouvu o prodloužené záruce.

 
Zpracování osobních údajů

Společnost ellex gk, s.r.o. je pouze zpracovatelem - prostředníkem. Vzhledem k tomu, že smluvní vztah je uzavírán mezi Vámi a Sony, požádáme Vás při nákupu této služby o udělení souhlasu se zpracováním údajů za účelem sjednání této smlouvy Vaším jménem, tedy prodejce Vaším jménem a za použití vašich údajů vybranou službu sjedná a spolu se zbožím Vám následně předá či zašle smluvní dokumenty.

Pro účely uzavření a plnění smlouvy na „Prodlouženou Záruku Sony“ jsou prostřednictvím webového rozhraní správce zpracovávány (a jsou nezbytné) následující údaje: jméno a příjmení, korespondenční adresa, e-mail, telefon a údaje o produktu. Bez udělení souhlasu a poskytnutí uvedených údajů není možné smlouvu u prodejce uzavřít.

U prodejce (zpracovatele) jsou požadované kopie údajů uloženy po dobu trvání smlouvy a to pouze pro případnou kontrolu správnosti zadaných informací. Po dobu archivace jsou údaje zabezpečeny proti zneužití a po uplynutí platnosti smlouvy jsou skartovány.

Správcem osobních údajů je společnost Sony Europe B.V. V případě dotazů či žádostí týkajících se zpracování Vašich osobních údaje se prosím obraťte na podporu Sony, buď prostřednictvím online webového formuláře: www.sony.cz/support/cs/contacts/pim/email, písemně na adrese: The Privacy Officer, Sony Europe B.V., The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey, KT13 0XW United Kingdom, případně telefonicky: (+420) 246 019 146. Službu „prodloužené záruky“ spravuje společnost Sony Belgium, bijkantoor van Sony Europe Limited. Da Vincilaan 7-D1, B-1935 Zaventem, Belgium.